En Primera Persona

Festa Major Dreta de l'Eixample
Aquest any Finestres de la memòria participa a la Festa Major de la Dreta de l’Eixample amb el nostre projecte “En Primera Persona”, on conversem amb els veïns i veïnes del barri que ens han cedit fotografies dels seus àlbums familiars i que ens expliquen en primera persona els seus records i vivències en relació a aquella fotografia.
Aquests dies que celebrem la Fira Modernista, ens trobaràs a la parada de La Casa Elizalde, al c/Girona, on si et ve de gust, enregistrarem la teva història…t’hi esperem!
Si vols venir a explicar-nos les teves vivències, anècdotes o records en relació al barri, escriu-nos un email a finestres@casaelizalde.com dient-nos quin dia i hora vindràs, nosaltres hi serem en aquests horaris:
Divendres 27 de maig de 16 a 20 h
Dissabte 28 de maig d’11 a 13.30 i de 16 a 20 h
Diumenge d’11 a 13.30 h
T’hi esperem!